הפקות וידאו

כולנו יודעים מה זה "הפקות וידאו", אבל פה זה בדיוק המקום שבו אנחנו אמורים להסביר לכם שמדובר בתהליך יצירתי וטכני הכולל תכנון, תסריט, צילום, עריכה ופוסט-פרודקשן של תכנים מצולמים – לטלוויזיה, רשתות חברתיות, אתרים, קמפיינים שיווקיים ולעוד דברים רבים וטובים אחרים. כן, למעשה מדובר בעולם שלם שבו רעיון הופך למציאות ויזואלית, שמעבירה לקהל מסר חד, מצחיק, מרגש או מכאיב – תלוי במטרה.

פעם וידאו היה תחום ששמור לאולפני קולנוע בלבד, אבל היום כבר לא צריך להיות בהוליווד כדי לצלם, כיוון שמדובר בכלי הכי נגיש בערך שקיים. מדובר גם בכלי הכי אפקטיבי והכי ויראלי ברשת, אז תגידו, לא חבל שלא תנצלו אותו?

למה הפקות וידאו הן פשוט MUST בעידן של היום?

בעולם שזז מהר כמו טיקטוק של ילדה ביסודי, הקשב של האנשים רק הולך ומתקצר. טקסטים? לא תודה, אולי בעצם רק אם זה מם. תמונות? יש בזה משהו, אבל הן עוברות די מהר. לעומת זאת, וידאו טוב עוצר אותך. מדבר אליך. גורם לך להרגיש. וזה כבר משהו. וזה מה שכל מותג, עסק או ארגון רוצים – לגרום לנו להרגיש משהו, משהו שיגרום לנו לפעול.

העולם העסקי? טוב, זה כבר סיפור לגמרי אחר

אנחנו מקווים שבשלב הזה אתה כבר יודע שאם אתה לא מייצר תכני וידאו, המתחרים שלך כבר עושים את זה. הלקוחות של היום מצפים לראות אותך מדבר, זז, יוצר. תכל'ס, סרטון תדמית אחד שעשוי כמו שצריך, שווה כמה עשרות פוסטים. וזה נכון לא רק לעסקים, אלא גם לעמותות, מוסדות חינוך, יוזמות חברתיות. היום כולם מבינים שהם צריכים להשתמש בווידאו כדי ליצור חיבור.

קריאייטיב לעסק

פרויקטים

הפקות וידאו

הפקות וידאו באנימציה – לא רק לילדים

כשאומרים "אנימציה", יש כאלה שחושבים אוטומטית על בובספוג (ה"מיקי מאוס" של הדור החדש?). אבל בעולם ההפקות המודרני, אנימציה היא אחת הצורות הכי מתקדמות, חכמות ומגניבות שיש להעברה של מסר. כל מסר. היא שוברת את חוקי הפיזיקה, פונה לקהלים מגוונים ויכולה להעביר מסר מורכב בתוך חצי דקה, ועוד עם חיוך.

מתי אנימציה עדיפה?

הנה כמה מקרים קלאסיים שבהם אנימציה היא הפתרון האידיאלי:

  • כשצריך להסביר תהליך טכנולוגי או מוצר מורכב
  • כשאין לוקיישנים, תקציב או שחקנים – אבל יש לך רעיון מעולה
  • כשמחפשים בידול אמיתי עם טאץ' ייחודי
  • כשפשוט רוצים להיות קצת יותר מגניבים

הפקות וידאו אנימציה: מיתוג ברמה אחרת

מותגים גדולים כבר הבינו את זה – וידאו באנימציה מעניק לעסק שלך זהות. דמות מונפשת יכולה להפוך לשגריר אמיתי של מותג, וסגנון אנימציה עקבי הופך לשפה העיצובית המזוהה עם העסק שלך. כן,  הפקות וידאו אנימציה מאפשרות לך שליטה מוחלטת בכל פריים, צבע ותנועה. נו, ומי היום לא צריך קצת שליטה?

דמיינו את זה ככה: סטארט-אפ בתחום הביטוח מצליח לגרום אפילו לפוליסה להיראות מגניבה בזכות אנימציה חדה ומדויקת. עמותה לשימור צבי ים יכולה להפוך סרטון אנימציה לסיפור שמרגש ילדים ומבוגרים כאחד. הכול זה עניין של סיפור, וגם של מי מספר אותו ואיך.

שרוטונים – להביע בדיוק את מה שאתם רוצים להגיד

אם אתם רוצים שהמסר שלכם יבלוט, שהמותג שלכם ידבר בשפה מהוקצעת, כיפית ויעילה, ושלקוחות יתחברו אליכם ללא כל מאמץ, זה בדיוק הזמן להפסיק לחפש ופשוט לפנות אלינו.

אנחנו בשרוטונים ניקח את הרעיון שלכם – קטן, גדול או בינוני – ועם הקול והשפה שלכם נהפוך אותו לסרטון מצחיק, חד ומדויק, כזה שיהווה בסיס לתוכן שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

דברו איתנו היום, ונוציא לכם הפקה שתדע לבטא לקהל שלכם בדיוק את מה שאתם רוצים להגיד. אנחנו מחכים.

שאלות נפוצות

כולנו מכירים את הסרטונים האלה שגורמים לך לתהות מי לעזאזל אישר את זה. סאונד לא ברור, תאורה של חדר כביסה, עריכה מהניינטיז (במקרה הטוב). וידאו חובבני משדר בדיוק את זה. חובבנות.

אבל כשעושים את זה כמו שבאמת צריך – עם תסריט חד, צילום מוקפד, עיצוב סאונד, אנימציה מקצועית והבנה עמוקה של הקהל, מקבלים תוצאה שלא רק נראית טוב, אלא גם באמת עובדת.

כל הפקת וידאו, בין אם היא בשידור חי, באנימציה או בצילום לייב, מתחילה בשלב הקריאייטיב. זהו הרגע שבו רעיון גולמי מקבל צורה – שם אנחנו מגדירים את המסר המרכזי, את קהל היעד, את הטון, ואפילו את הפאנץ' הסופי. תסריט ברור נבנה כדי לשרת את המטרה, כולל טקסטים, מעברים, סצנות, קצב ואופי גרפי. זהו שלב אסטרטגי שבלעדיו פשוט אי אפשר להמריא.

תכנון, תיאומים ו… אקשן!

השלב הבא הוא ההפקה בפועל – תיאום ימי צילום, בניית לוחות זמנים, גיוס צוותים (צלמים, תאורנים, שחקנים או מדובבים), בחירת לוקיישנים, עיצוב סטים או רקעים דיגיטליים ועוד. כאן נכנסים לתמונה גם הארט-דירקטורים, המאפרים, הסאונדמנים וכל שאר אנשי הקסם שגורמים לכל פריים להיראות כמו מיליון דולר. בצילומים עצמם – זה כבר האקשן האמיתי. מצלמות, סצנות, חזרות וצחוקים – הכול עד שהשילוב המדויק יוצר את הקסם.

עריכה, פוסט־פרודקשן ו… קסם אחרון

בסיום הצילומים או השלמת האלמנטים הגרפיים, מתחיל שלב העריכה והפוסט־פרודקשן. עורכי וידאו ואנימטורים משלבים את כל הרכיבים לכדי סרטון אחד חלק ואפקטיבי: מוסיפים גרפיקות, אפקטים, מוזיקה מקורית, קריינות, תיקוני צבע, ומוודאים שכל פיפס נשמע בדיוק כמו שצריך. זה השלב שבו הווידאו מקבל את הטאצ' הסופי שלו – זה שגורם לצופה לעצור ולהגיד “וואו”.

אבל הכי חשוב? לדעת לספר סיפור

הפקות וידאו זה לא רק לדעת לצלם, לערוך או להנפיש. זה לדעת לקחת רעיון, להעביר אותו מסך,  ולעשות את זה בצורה הכי מקורית, חדה ומרגשת שאפשר. זה מה שהופך וידאו טוב לוויראלי, וידאו מצחיק לזכיר ו-וידאו שיווקי לממיר.

אה, תודה באמת ששאלתם.

חברת שרוטונים היא לא עוד חברת הפקות. אנחנו כבר למעלה מעשור וחצי מפיקים תוכן קריאייטיבי שבאמת נוגע באנשים. הרבה אנשים. עם מאות מיליוני צפיות, אלפי פרויקטים למותגים הגדולים במשק, והיכולת לתפור לכל לקוח פתרון יצירתי מדויק – אנחנו לא רק ממציאים את הגלגל, אנחנו גם אלה שמסובבים אותו.

אם לרדת לפרטים, הינה רשימה קצרה שמסבירה למה שרוטונים היא הבחירה המובילה להפקות וידאו בישראל:

יצירתיות ללא גבולות – אצלנו אין דבר כזה "סתם סרטון". בשרוטונים כל הפקה נולדת עם רעיון מבריק, כזה שיגרום לצופים לעצור, לצחוק ולזכור.

שפה ויזואלית מדויקת – אנחנו שולטים בכל הסגנונות – צילום, אנימציית דו־ממד, אנימציית תלת־ממד, טכניקות משולבות, פשוט כל מה שצריך כדי להעיף את המסר שלכם הכי רחוק שיש.

הומור (בלי להתחשבן) – כי כשצוחקים, זוכרים. והומור חכם, אולי שמעתם, זה לא דבר שהכי קל לכתוב. מזל שזה איכשהו מתפלק לנו תמיד.  

תוצאות מוכחות – בתחום של הפקות וידאו מקצועיות, אין שום מקום לסיפורים. קמפיינים עם אחוזי המרה גבוהים, מודעות זוכות פרסים וסרטונים שאנשים באמת רואים עד הסוף. מאות סיפורי הצלחה.