איזה כיף שרכבת ישראל זרמו איתנו על הקמפיין של "נימוס-מן"! בשיתוף סוכנות Social Lions מקבוצת פובליסיס הפקנו כאן סדרה של 6 תכנים שעסקו בהתנהגות נאותה ברכבת וברציפים: מתן זכות קדימה, שמירה על השקט, שמירה על הניקיון, היכן מניחים את הרגליים, פינוי המקום למבוגרים והמקום הנכון להניח את התיק. הפרזנטור שהוביל את הסדרה היה אדם רגיל עד שנפל לבריכת כרישים רדיואקטיביים ומנומסים והשאר היסטוריה. כל התכנים הופקו גם בגרסאות 9:16 שמתאימות להפצה בטיקטוק.
סרטונים נוספים בסדרת "נימוס-מן" שהופקה עבור רכבת ישראל:
פוסטים שעלו במהלך הקמפיין:






שאלות ותשובות
מה בעצם היה פרויקט “נימוס-מן”?
הפקנו יחד עם רכבת ישראל ו-Social Lions מקבוצת פובליסיס סדרה קומית בת 6 סרטונים בכיכובו של גיבור-על מקומי: נימוס-מן. הסדרה נועדה לקדם התנהגות נכונה ברכבת וברציפים: מתן זכות קדימה, שמירה על שקט, היכן מניחים תיק, פינוי מקום למבוגרים, שמירה על הניקיון ועוד
מי זה “נימוס-מן”?
הוא התחיל כאדם רגיל לגמרי, עד שנפל לבריכת כרישים רדיואקטיביים ומנומסים! ומאותו רגע הפך לגיבור-על של התנהגות מנומסת. דמות קומית, קיצונית ומאוד ישראלית שמצליחה לומר את מה שכולנו חושבים, אבל עם חיוך.
מה היתרון של שימוש בפרזנטור אנימטיבי כמו "נימוס-מן"?
ברגע שמתחילים עם טקסטים רציניים על “התנהגות נאותה”, כולנו יודעים שרוב האנשים מתנתקים.
רצינו גיבור שכיף להקשיב לו, לא עוד דמות מטיפה ו“נימוס-מן” נבנה בדיוק לזה:
דמות קיצונית ומצחיקה שמאפשרת להגיד דברים ישירים בלי שאנשים ירגישו שמחנכים אותם.
ויזואליות קומיקסית – מושכת עין ברשתות החברתיות ובמסכים של רכבת ישראל.
סיפור מקורי – בחור רגיל שנפל לבריכת כרישים רדיואקטיביים ומנומסים… משם הדרך לגיבור על עם קריצה ישראלית הייתה קצרה.
אנושיות – הוא לא “מושלם”, אלא קצת מוגזם, קצת מביך, ובדיוק בגלל זה מזכיר את כולנו.
במילים אחרות: הומור הוא שפה שמדברת לכולם, גם לנוסע שמחפש שקט וגם לזה שמניח תיק על מושב. כשנימוס-מן “מופיע”,
כולם גם מחייכים, וגם קולטים את המסר.