מיטב: בית השקעות

במשך 4 שנים, בין השנים 2018 ו-2022 יצרנו עבור בית ההשקעות מיטב דש (כיום "מיטב: בית השקעות") קמפיינים רבים באנימציה ובווידאו מצולם.

הקמפיינים הופצו בדיגיטל, בשילוט חוצות ברחבי הארץ וגם בפריים טיים בטלוויזיה וזכו להצלחה רבה וצפיות רבות ברשת.

יצרנו נכסים קריאייטיבים שהשיגו במשך שנים מיליוני צפיות, הנגישו מסרים פיננסיים ואפילו יצרו דמויות ומטבעות לשון שזכורות ברשת עד היום. מוזמנים להציץ על השטר המדבר, הגמל המדבר (מקופת הגמל), "עמלת פראייר" ועוד.

סרטונים נוספים שהפקנו עבור מיטב: בית השקעות

ויזואלים מגניבים שעלו כפוסטים:

שאלות ותשובות

באילו תחומים התמקדו הקמפיינים שיצרתם עבור מיטב?

הדגש היה על נושאים פיננסיים יומיומיים: חיסכון, השקעות, פנסיה וניהול כספים, אבל בשפה קלילה, נגישה ומצחיקה.

המטרה הייתה להנגיש עולמות "כבדים" ולהפוך אותם לסיפורים שכל אחד יכול להתחבר אליהם.

עם טוויסט של הומור וקריאייטיביות. במקום עוד סרטון שמסביר על תשואות או דמי ניהול,

אנחנו מייצרים דמות מצחיקה או סיטואציה קיצונית מהחיים והמסר הפיננסי מחליק פנימה בלי שאף אחד שם לב.

מעבר לחשיפה אדירה ברשתות, הם יצרו חיבור רגשי בין הקהל לבין המותג. אנשים התחילו לראות במיטב לא רק בית השקעות רציני,

אלא גם גוף שמבין אותם, יודע לצחוק על עצמו ויודע לתקשר בגובה העיניים.

הם גרפו צפיות, תגובות ושיתופים. הרבה אנשים כתבו דברים כמו "פעם ראשונה שאני נהנה לראות פרסומת של בית השקעות"

ואלו בדיוק מסוג התגובות שמבחינתנו הן המטרה של פרויקטים מהסוג הזה.