סרטון תדמית באנגלית

רוצים לדעת מניין הסרטון שלי?

בעידן שבו שבריר שנייה קובע אם יצפו בכם או ידלגו, סרטון תדמית באנגלית הוא כבר לא פריוולגיה – הוא כרטיס הכניסה שלכם לשוק הבינלאומי! בין אם אתם סטארט-אפ בתחילת הדרך, מותג שמחפש להיכנס לשווקים חדשים או חברה מבוססת שצריכה לעדכן את התדמית – סרטון באנגלית זו דרך מצוינת לספר את הסיפור שלכם לקהל הרחב

הפקות באנגלית - תיק עבודות

למה כדאי להשקיע בסרטון תדמית באנגלית?

כי מדובר בכלי שיווקי ממוקד ומדויק שמדבר ישירות לקהל הגלובלי.
בין אם מדובר בפרזנטציה למשקיעים, שיווק לקהל בארה"ב, או פרסום בלינקדאין, סרטון תדמית באנגלית משדר רצינות, בינלאומיות, מקצועיות ומספר את הסיפור שלכם לעולם כולו.

איך סרטון תדמית אנימציה באנגלית משדרג את המסר?

אנימציה לא רק מסבירה – היא מחברת. באמצעות סרטון תדמית אנימציה באנגלית ניתן להמחיש רעיונות מורכבים בצורה פשוטה וויזואלית, להעביר הומור ומסרים בלי תלות בלוקיישן, וליצור זיהוי רגשי עם המותג גם אצל צופים שמעולם לא שמעו עליו קודם.

סרטון תדמית באנגלית

אילו סוגי סרטוני תדמית באנגלית קיימים?

וידאו מצולם – מתאים כשיש לכם מוצר פיזי, אנשים שצריך להציג, או אווירה ספציפית. במקרה כזה נדאג ללהק "Native speakers" להיות הפרזנטורים של הסרטון

אנימציה דו־ממדית – אידיאלית להסברת שירותים מורכבים או הצגת סטארט-אפ – כולל קריינות מקצועית ואפשרות תרגום לשפות נוספות (ערבית, רוסית, ספרדית, סינית ועוד).

Motion Graphics  באנגלית – תנועה של טקסטים, אייקונים ואינפוגרפיקות – נאשר מולכם סטורי בורד שיתרכז במסר ובתכנון הויזואלי של הסרטון ולאחר אישורכם נצא לדרך עם After Effects והרבה מצב רוח

מה מיוחד בדרך שבה שרוטונים מפיקים סרטוני תדמית באנגלית?

אנחנו יודעים לדבר בשפה שמשאירה את הצופה מרותק לסרטון ולהנגיש גם את המסרים המורכבים ביותר. גם כשמדובר במוצר רפואי או חידוש טכנולוגי תמיד נשלב סיפור אנושי או רגע שיצליח לייצר הזדהות אצל הצופה. בהתאם לקהל היעד ולאופי הסרטון נקבע יחד את "מינון ההומור" ונדע לכוון לסוגים שמתאימים לקהל הבינלאומי, עם הטאצ' והחוצפה הישראלית 🙂

שאלות נפוצות

  • אפיון ראשוני והבנת הצרכים של הקהל היעד.
  • בניית תסריט באנגלית, בהתאמה לסגנון הרצוי (הומוריסטי, מקצועי, קליל, טכנולוגי).
  • עיצוב גרפי ויזואלי – רקעים, דמויות, שפה גרפית.
  • הנפשה (אם מדובר באנימציה) או צילום ועריכה (אם מדובר בווידאו מצולם).
  • קריינות מקצועית באנגלית – אמריקאית, בריטית, או כל סגנון אחר.
  • סאונד, מוזיקה, תיקונים סופיים, גרסה סופית להפצה.
  •  

בהחלט.
לפי סקר של Wyzowl  משנת 2023,

91%  מהעסקים שמשתמשים בסרטון תדמית באנגלית מדווחים על עלייה בהבנה של הלקוחות את המוצר או השירות שלהם, ו־87% אומרים שסרטונים סייעו להם בהשגת החזר השקעה (ROI) חיובי.

כמובן, הייתרון בהפקות אנימציה שאפשר לתרגם אותן בקלות רבה לשפות זרות, כל מה שצריך זה לדבב מחדש ולהטמיע בקטע – קצת תפירות של ליפסינק ובימוי ויש לנו את זה! אתם יכולים לקבל סרטון בספרדית, רוסית, גרמנית, סינית, ערבית, תחליטו אתם!

 

סרטון שהפקנו עבור eToro בערבית – https://www.youtube.com/watch?v=w5taISJDNqk

סרטון שהפקנו עבור מרכז רפואי מאיר ברוסית – https://www.youtube.com/watch?v=UfrIOs1Q6RY

המחיר תלוי בפרמטרים כמו אורך, מורכבות, עיצוב, קריינות וכולי.  המחירים יכולים להתחיל החל מכמה אלפי דולרים לסרטון מבוסס פרזנטור אחד – ועד חבילות מותאמות לקמפיינים שנתיים ופרויקטים בינלאומיים. אנחנו מציעים גם הפקות מותאמות לתקציב, מבלי לוותר על איכות.

פשוט מאוד – תשלחו לנו מייל עם פרטים נוספים עליכם, על המוצר או השירות שלכם – מה אתם רוצים להעביר בסרטון באנגלית ? מבטיחים לחזור אליכם עם פידבק + הצעת מחיר וכמבן שאפשר לעלות לשיחת היכרות להרחיב על הפרויקט ולתאם ציפיות 

לסיכום

סרטון תדמית באנגלית הוא לא רק כלי תקשורתי – הוא השקעה ביכולת של המותג שלכם לדבר בשפה אוניברסלית. וכשזה מגיע לוידאו שמצליח להעביר מסר, להסביר מוצר ולהעלות חיוך – סרטון תדמית אנימציה באנגלית מבית שרוטונים הוא בדיוק מה שצריך כדי להתחיל.

לייעוץ חינם והצעת מחיר מותאמת, התקשרו עכשיו ל-052-5561356 או שלחו מייל ל־info@srutonim.com