סרטי תדמית לעסקים

סרטוני תדמית שלא תשכחו
בואו לספר את הסיפור שלכם

בעידן שבו הדיגיטל שולט והרשתות החברתיות מכתיבות את הטרנדים, סרטוני תדמית לעסקים הם הגשר המרכזי והישיר ביותר בין המותג ללקוחותיו. מאז ב-2007 הפקנו למעלה מ-1,000 סרטונים שצברו מאות מיליוני צפיות ברחבו הרשת, ביניהם סרטוני תדמית לעסקים, סרטוני הסברה על אפליקציות חדשות, סרטוני תדמית, סרטוני מיתוג מעסיק, גיוס עובדים ועוד. בעזרת הפקת סרטונים שיווקיים מותאמים אנו מצליחים לייצר תוכן קומי ויצירתי עבור סטארט-אפים, חברות בינלאומיות ועסקים קטנים כאחד.

סרטוני תדמית לעסקים - תיק עבודות

למה לבחור ב־סרטוני תדמית לעסקים דווקא עם שרוטונים?

  1. ניסיון מוכח – למעלה מ-18 שנות פעילות ושיתופי פעולה עם המותגים הגדולים ביותר במשק: בנקים, רשתות שיווק ומשרדים ממשלתיים. פשוט צברנו ניסיון בהפקת סוגים רבים של תכנים, החל מסרטונים שיווקיים המיועדים להפצה ברשתות ועד סרטוני תדמית טיפוגרפיים לשימוש פנימי.
  2. גישה ויראלית וקומית   – בסרטוני תדמית לעסקים פעמים רבות משאירים את ההומור בצד- אבל באופן טבעי בעבודה מול שרוטונים נציע לכם "קריצות" וגישה קומית שמנגישה בצורה נעימה גם את המסר ההסברתי האפור ביותר. אנחנו אוהבים הומור ישראלי ורגעים יומיומיים קטנים שיוצרים הזדהות עמוקה
  3. קידום מובנה – כל סרטון מופץ במדיות שרוטונים בפלטפורמות השונות – יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק ואיסנטגרם – לקהל יעד של יותר ממיליון וחצי עוקבים ומנויים, שמחכים לסרטונים הבאים – כולל הפרסומות. 
סרטי תדמית לעסקים

מה כולל תהליך הפקת סרט תדמית לעסק בשרוטונים?

  1. פיצוח קריאייטיב וכתיבת תסריט –   בשלב הראשון נשוחח על מטרות הסרטון, קהל היעד, המסר המרכזי ונשוחח קצת על כיוונים אפשריים. בהמשך נייצר עבורכם תסריט מותאם ומדויק בדיוק לצרכים שלכם. בכל השלבים בדרך ילווה אתכם אישית ניב פועל, סמנכ"ל הקריאיטיב ואחד ממייסדי החברה.
  2. שילוב אנימציה והפקת לייב –  פיצוח קונספט ויזואלי ושפה עיצובית לסרטון. תוכלו להתרשם מהרפרנסים הקיימים ולהגיד לנו אילו סגנונות מועדפים עליכם מתוך מאגר של מאות סרטוני תדמית שיצרנו בעבר. בשלב זה תלווה את התהליך מנהלת האנימציה שרון מילר
  3. פסקול ודיבובים – צוות העריכה דואג שאלו לא יהיו סתם סרטוני שיווק, אלא סרטוני שיווק יצירתיים שמייצרים חיבור רגשי עם הצופים באמצעות מדבבים מוכרים ומנוסים כמו יובל בינדר, טל טירנגל, ליטל לביא וניב פועל.
  4. התאמה לפלטפורמות  – את הסרטון תקבלו מותאם לכל הפלטפורמות הדיגיטליות, אתר האינטרנט שלכם או פרסום ממומן. תקבלו מאיתנו סרטון תדמית לאתר בגדלים 16:9 ו-9:16 למדיות הורטיקליות (טיקטוק, ריל'ז, יוטיוב שורט'ס)
סרטי תדמית לעסקים

שאלות נפוצות

  • חטיפי תדמית ורטיקליים – סרטוני באורך: 15–30 שניות ייעודיים לפורמטים הורטיקליים: טיקטוק, סטוריז ויוטיוב שורט'ס
  • סרטון תדמית קלאסי:  סרטון תדמית באורך 60-120 שניות כולל התאמה לפורמט ורטיקלי 9:16 כולל דבר המפרסם בשילוב לוגו וקריאה לפעולה (CTA) ברורה.
  • סרטונים טיפוגרפיים לסרטוני תדמית מסויימים מתאים לוק יותר אינפורמטיבי- אנחנו מנוסים גם בהפקות בסגנון טיפוגרפי ומשחקים אסתטיים של תנועה, טקסט וצבע.
  • צפיות וצמיחה באחוזים : מדידת קצב הצפיות לאורך זמן בפלטפורמות השונות – שרוטונים מספקת דו"חות סיכום ונתונים של צפיות בפלטפורמות השונות. לסרטוני תדמית תמיד נמליץ גם לשריין תקציב לקידום ממומן מכיוון שלרוב מדובר בסרטונים אינפורמטיביים יחסית
  • אחוזי צפייה והישארות: Watch Time ואחוז הנטישה. המדד שמראה לנו את "סבלנות הצופה"- שמתקצרת עם השנים, בין השאר בגלל ריבוי פלטפורמות, תכנים ומסרים שיווקיים ברשת. כשאנחנו כותבים תסריט אנחנו תמיד חושבים גם על פסיכולוגיית הצופה ויוצאים מנק' הנחה שאנשים כבר בעומס של מסרים פרסומיים אגרסיביים שפולשים לנו לעיתים גם למרחב האישי בלי שבהכרח נבקש את זה.
  • שיתופים, תגובות ולייקים: מדד מעורבות  -(Engagement) חלק חשוב מאד בהצלחה של סרטון ברשת הוא מדד המעורבות שלו, הקפידו לייצר מאגרים ראשוניים של משפחה וחברים אליהם תוכלו להפיץ את הסרטונים ולקבל לייקים/תגובות/הפצות במיידי מה שיכול לסייע לאלגוריתם לחשוף את הסרטון ליותר אנשים.
  • המרות: לידים, הרשמות, לחיצות על כפתור רכישה. אמנם גם הסעיף
  1. בוחרים חבילה: נשוחח ונבין את הצרכים שלכם, אם מדובר בסרטון חד פעמי,  סדרת סרטונים או קמפיין. נבין אם מדברים על הפקה מצולמת או מצוירת ובהתאם נתמחר לכם את הפרויקט.
  2. מפגש תיאום ציפיות: לאחר שנתניע את העבודה המשותפת נשוחח על המטרות שלכם, המסרים ונקיים בריינסטורמינג ראשוני של רעיונות, כיוונים ומחשבים.
  3. תהליך יצירה  : כתיבת תסריט → צילום/הנפשה → עריכה → הגהה → הפצה.
  4. קבלת התוצר: סרטון תדמית לצפייה איכותית באתר, ביוטיוב, בפייסבוק ובאינסטגרם בפורמטים 16:9 ו-9:16