הפקת סדרות אנימציה לעסקים
כשהמותג שלך מקבל חיים משל עצמו
העולם השיווקי של היום רווי במסרים. כולם צועקים, כולם מנסים להיות ויראליים, כולם מחפשים את הסרטון הבא שיעלה על הגל. אבל בתוך הרעש הזה, יש דרך אחרת, עמוקה יותר, ארוכת טווח ומדויקת יותר: הפקת סדרות אנימציה.
כשאנחנו מקימים ללקוח עולם תוכן ויזואלי שמורכב מדמויות קבועות, סגנון ברור, טון אחיד והומור חכם – אנחנו לא רק מייצרים בידור. אנחנו מייצרים מערכת יחסים מתמשכת בין המותג לקהל.





















סדרה שמרגישה כמו סדרה – לא כמו פרסומת
בניגוד לפרסומת חד-פעמית שמסתיימת תוך 30 שניות, הפקת סדרת אנימציה קצרה מאפשרת לצופה לפתח היכרות עם הדמויות, לחכות לפרק הבא, ולהפנים את המסרים השיווקיים באופן טבעי, לא מאולץ. זה ההבדל בין "איי ראית את זה?" לבין "אני מחכה לראות מה הם יעשו בפרק הבא".
ולמה זה עובד?
כי בני אדם מתחברים לדמויות, לא ללוגואים.
קונסיסטנטיות יוצרת זכירות
מותגים שמבינים את הכוח של סדרת תוכן לעומת סרטון בודד, רואים תוצאות חד-משמעיות:
- שיפור משמעותי בזכירות המותג
- הגברת האהדה והמוטיבציה לפעולה
- חיזוק מסרים אסטרטגיים לאורך זמן
הקהל זוכר את הדמות, לא רק את המוצר. הוא מתאהב באישיות, לא בפרסומת.
ובכך, הוא גם בונה אמון – ואת זה אי אפשר לקנות בפרסום חד-פעמי.
דוגמאות מסדרות שיצרנו – דמויות שהפכו לאייקוניות
נעלי גלי – "מגף בקלאס"
בפרויקט הנפלא עם נעלי גלי תוכלו לפגוש את הנעליים של הקולקציות החדשות! כל אחד והאופי שלו: נעלי ספורט, האש פאפיז, מגפיים, סנדלים ועוד המון חברים בהרפתקאות בחנות ועם הפרזנטורים : משה וירדן פרץ והילדים. פרסומות אנימציה שאף אחד לא מדלג עליהן שגם מופיעות כחסויות על המסך הגדול בערוץ הספורט.
רכבת ישראל – "נימוסמן"
כשרכבת ישראל הגיעו אלינו עם הבריף של התנהגות נאותה ברכבת – חשבנו קצת ובסוף נולד "נימוסמן" – הוא היה אדם תמים, עד שנפל לבריכת כרישים רדיואקטיביים ומנומסים! גיבור העל המנומס מחנך את ציבור הנוסעים לדברים שבאמת הזוי שצריך לעשות עליהם סרטונים ב-2025 אבל מסתבר שכן. כל פרק עוסק בהתנהגות אחרת (לדוגמה: רגליים על המושב, השארת תיקים במעבר) נקווה שנימוסמן יצליח במשימה!
פזגז – "פז וגז"
תכירו את פז וגז, זוג יצורים חמודים ומצחיקים בטירוף שמעבירים את המסרים השונים של פזגז החל מחימום המים, בטיחות בגז, מונה חכם ועוד. הפורמט האנימטיבי מאפשר לעביר בקלות מסרים חשובים שאנשים לא תמיד יודעים ומעבירים את זה בצורה שגם משאירה את הצופה מחויך לאורך כל הסרטון למרות שהוא שומע פרטים אינפורמטיביים.
ג'ילי – סדרת אנימציה לרכב חשמלי
איך גורמים לציבור להבין שעדיף לנסוע ברכב חשמלי? הסיפתח שלנו בעולם הרכב עם החברים מג'ילי שהאמינו בנו וקיבשלו סדרה לפנתאון שמשכה תשומת לב והביאה אנשים לאולמות התצוגה. מקום הסברים טכניים – ג'ילי הוא הגיבור שמעביר את המסרים בצורה מחוייכת שמשאירה חשק לפרק הבא.
סדרות מצולמות? גם שם יצרנו עולמות
לא רק אנימציה – גם בעולם הווידאו המצולם הפקנו סדרות קצרות שמייצרות זיהוי מיידי:
משפחת ברילי – סדרת מערכונים קבועה שמלווה משפחה ישראלית במשברים קטנים של החיים ועל הדרך מעבירה את המסרים השונים של "מכבי שירותי בריאות"
בכל פרק התרכזנו במסר חשוב אחר של מכבי, עם סיטואציה שמראה את הייתרון ולא רק מדברת עליו. והכי חשוב – בכל פרק אותה שפה ויזואלית, אותה משפחה, אותן דמויות. זה עובד.
למה לבחור דווקא בהפקת סדרת אנימציה?
- הטמעה עמוקה יותר של המסר – הסרת חסמים
- קהל שמצפה לפרקים הבאים – גם אם הם פרסומיים לגמרי!
- מותג שמרגיש חי, חכם ומשעשע – Always ON – תמיד ברשת
- קונסיסטנטיות שמייצרת תוצאות לאורך זמן
לא מדובר בפרסומת. מדובר בנכס שיווקי מתגלגל – כזה שיכול לרוץ כל השנה ולשנות את הדרך שבה הקהל תופס את המותג שלכם.
בואו ניצור את הסדרה הבאה שכולם ידברו עליה
הפקת סדרות אנימציה זו המומחיות שלנו. בין אם אתם מותג צרכני, חברה ציבורית או סטארט-אפ שרוצה לבנות שפה – אנחנו נלווה אתכם מהרעיון, דרך הקריאייטיב, העיצוב וההנפשה – ועד לפרק ה-10 שיביא את הקהל לצחוק, לשתף ולהתחבר.
דברו איתנו ונבנה ביחד את היקום האנימטיבי שלכם. info@srutonim.co.il